torsdag 25 juni 2015

Räddaren i festivaltider!?

Jag testar just nu en produkt jag verkligen brukar behöva sommarmånaderna på året! Det är #Compeed skavsårsplåster jag fått hem genom #buzzador. Vet inte hur många varianter av plåster jag plöjt igenom för att överleva blåsor som gör ont när man ska försöka va lite extra fin eller när man inviger nya skorna just den där dan när det blir en massa spring på stan. De jag testar nu är anpassade för hälarna så de är lite större. Compeeds plåster ska fungera som ett andra hudlager, skydda mot bakterier, det är hudfärgat och vattentätt- Dessutom är det tjockare än ett vanligt plåster så det avlastar blåsan samtidigt som det läker undertill. Låter toppen enligt mig! Men än har ingen blåsa dykt upp så jag kanske får ta fram mina högklackade och ta en tur på Kupolen ;) Nejdå, skämt åsido, återkommer med mer fakta så snart jag fått möjlighet att testa i skarpt läge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar